۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) یک ربات در کره جنوبی خودکشی کرد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۱۰ تیر) + آموزش رونمایی همراه اول از سه مدل زبانی فارسی در الکامپ حمله تند مارک زاکربرگ به رقبای متا: فکر می‌کنند هوش مصنوعی خداگونه می‌توانند بسازند! طبق شایعات «وان پلاس بادز پرو ۳» به زودی معرفی می‌شود کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (شنبه ۹ تیر) ژاپنی‌ها رکوردی جدید در سرعت انتقال داده با فیبر نوری ثبت کردند: ۴۰۲ ترابیت‌برثانیه آیا اپراتور‌ها به تعهدشان برای افزایش سرعت اینترنت عمل کردند؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۹ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (جمعه ۸ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۸ تیر) + آموزش ۱۱۰ زبان جدید به گوگل ترنسلیت اضافه شد کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۷ تیر) + آموزش نسخه موبایل گوگل کروم ویژگی‌های جذابی دریافت می‌کند (۶ تیر ۱۴۰۳) آیا مصرف پنیر کیفیت زندگی را افزایش می‌دهد؟ + پاسخ محققان اولین لپ‌تاپ‌های ایسوس با پردازنده رایزن AI 300 کی عرضه می‌شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فیسبوک و اینستاگرام دیگر از NFT پشتیبانی نمی‌کنند

  • کد خبر: ۱۵۴۹۴۶
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
فیسبوک و اینستاگرام دیگر از NFT پشتیبانی نمی‌کنند
تنها چند ماه پس از حمایت زاکربرگ از انجام معاملات NFT در پلتفرم‌های متا، این شرکت پایان پشتیبانی خود از توکن‌های غیرقابل تعویض را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - متا در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفته پشتیبانی از انواع NFT (توکن غیرقابل تعویض) را در پلتفرم‌های خود نظیر فیس‌بوک و اینستاگرام قطع کند. این اقدام درحالی صورت می‌گیرد که این شرکت کم‌تر از یک سال قبل، فرآیند پذیرش مجموعه‌های دیجیتال را به پلتفرم خود اضافه کرده بود.

استفان کسریل، رئیس بخش بازرگانی و فناوری‌های مالی متا، با اعلام پایان پشتیبانی این شرکت از توکن‌های NFT، عنوان کرد که متا درس‌های مهمی را در خصوص ساز و کار‌های پشتیبانی از افراد و محصولات آموخته است. کسریل اگرچه علت این تصمیم را ابراز نکرد، اما گفت که این شرکت بر فرصت‌های کسب درآمد از طریق ریلز و سایر سرویس‌های پرداخت متمرکز خواهد شد.

NTF یا توکن غیرقابل تعویض، دارایی‌های دیجیتال منحصر به‌فردی هستند که از فناوری بلاک‌چین برای تایید مالکیت و اصالت استفاده می‌کنند. این توکن‌ها طیف متنوعی از محتوای دیجیتالی در حوزه‌های هنری، موسیقی، ویدیو و توییت را تشکیل می‌دهند. NFT به‌عنوان راهی برای کسب درآمد سازندگان از آثار دیجیتالی خود و هم‌چنین امکان اضافه شدن به مجموعه کلکسیونر‌ها برای جمع‌آوری اقلام دیجیتالی خاص و محبوب به‌شمار می‌رود.

مارک زاکربرگ، پیش‌تر از پشتیبانی خدمات NFT در اینستاگرام طی ماه مارس ۲۰۲۲ خبر داده بود که در ماه می‌همان سال راه‌اندازی شد. این شرکت هم‌چنین در ماه نوامبر برنامه‌هایی را برای گسترش این پشتیبانی اعلام کرد تا سازندگان بتوانند محصولات کلکسیونی را مستقیما در این پلتفرم به‌نمایش گذاشته و بفروشند.

زاکربرگ هم‌چنین باور داشت که توکن‌های غیرقابل تعویض می‌توانند در برنامه‌های آتی پروژه متاورس نیز نقش محوری ایفا کنند. بااین‌حال، متا هم‌اکنون در حال بازنگری جامع برنامه‌ها و سیاست‌های خود بوده و بسیاری از بخش‌های این شرکت نیز به حالت تعلیق درآمده‌اند. این شرکت طی ماه‌های گذشته هزاران نفر از کارکنان خود را برکنار و پروژه‌های متعددی را متوقف کرد. برای نمونه، پروژه کیف پول کریپتو متا که «نووی» نام داشت، سال گذشته تعطیل شد و شایعات مبنی بر پشتیبانی NFT در برنامه‌های آتی این شرکت نیز محقق نشد.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->